Přeskočit na obsah

Objednávkový systém – objednávky dle činností

Vydáno: 12.8.2016 | Aktualizováno: 2.9.2020

Služba objednávkového systému umožňuje objednání k návštěvě Magistrátu města Ostravy v agendách živnostenského úřadu, občanských průkazů, cestovních dokladů a dopravně správních činností. A to prostřednictvím www.esmo.cz nebo telefonicky prostřednictvím Kontaktního centra MMO. Informace o využívání objednávkového systému jsou k dispozici také ZDE


Datové zdroje

  • Objednávkový systém - objednávky dle činností - csv

Metadata datové sady

csv pdf

Dokumentace datového schématu pro formát CSV

Název atributuDatový typ atributuPopis atributu
Počet objednávekČísloPočet objednávek
Typ podáníŘetězecTyp podání (prostřednictvím webu nebo Kontaktního centra)
Typ uzivateleŘetězecTyp uživatele (anonymní - telefonické objednání, registrovaný uživatel - registrace na webu, smluvní - smlouva o využívání elektronických služeb)
AgendaŘetězecNázev agendy
ČinnostŘetězecNázev činnosti
NazevŘetězecNázev úřadu
Mesic nazevŘetězecNázev měsíce
RokČísloRok
csv pdf

Metadata distribuce datové sady

Název atributuHodnota atributu
Odkaz na stažení datového zdroje https://opendata.ostrava.cz/wp-content/uploads/A731-UK05-Počet-objednávek-dle-činnosti.csv
Formát datového zdrojeCSV
Odkaz na podmínky použitíhttps://creativecommons.org/licenses/by-sa/4.0/deed.cs
Název distribuceObjednávkový systém - objednávky dle činností
Odkaz na stránku o distribucihttps://opendata.ostrava.cz/pocet-objednavek-dle-cinnosti/
Odkaz na strojově čitelné datové schéma datového zdroje -
Formát datového schématuCSV
Platnost od2013-05-01
Platnost do2020-06-30
csv pdf