Přeskočit na obsah

Objednávkový systém – objednávky dle činností od roku 2018

Vydáno: 18.1.2023 | Aktualizováno: 5.2.2024

Služba objednávkového systému umožňuje objednání k návštěvě Magistrátu města Ostravy v agendách živnostenského úřadu, občanských průkazů, cestovních dokladů a dopravně správních činností. A to prostřednictvím www.esmo.cz nebo telefonicky prostřednictvím Kontaktního centra MMO.


Datové zdroje

  • Objednávkový systém - objednávky dle činností - csv

Metadata datové sady

csv pdf

Dokumentace datového schématu pro formát CSV

Název atributuDatový typ atributuPopis atributu
ROKČísloRok
MESICČísloMěsíc v roce číslem
TYP_ZALOZENI_SCHUZKYŘetězecTyp podání (prostřednictvím webu nebo Kontaktního centra)
AGENDAŘetězecNázev agendy
CINNOSTŘetězecNázev činnosti
POCETČísloPočet objednávek
csv pdf

Metadata distribuce datové sady

Název atributuHodnota atributu
Odkaz na stažení datového zdroje https://opendata.ostrava.cz/wp-content/uploads/Obj_dle_cinnosti.csv
Formát datového zdrojeCSV
Odkaz na podmínky použitíhttps://creativecommons.org/licenses/by-sa/4.0/deed.cs
Název distribuceObjednávkový systém - objednávky dle činností 2018-2023
Odkaz na stránku o distribucihttps://opendata.ostrava.cz/wp-content/uploads/Obj_dle_cinnosti.csv
Odkaz na strojově čitelné datové schéma datového zdroje -
Formát datového schématuCSV
Platnost od2018-01-01
Platnost do2024-01-31
csv pdf